15 najboljih grickalica za putovanje

Vikend je pred nama i mnogi će iskoristiti lijepo vrijeme kako bi otišli na neko putovanje. Zamijenite čips i slatkiše za ove zdravije grickalice koje su pogodne za automobil.

Takozvane brze grickalice koje možete kupiti na beznzinskim pumpama su najčešći izbor osoba na putovanjima. Samo zato što vam je potrebno nešto lagano i praktično ne znači da morate izbaciti sve svoje zdrave prehrambene navike.


Šta čini solidan 'putni' izbor grickalica? Hrana koja miješa složene ugljikohidrate i proteine. Ugljikohidrati su izbor energije, a protieni vam pomažu da se osjećate puno i zadovoljno.


Ponesite neke od ovih hranjivim, laganim grickalicama i uživajte u putovanju.



Mozzarella sir i kirške jabuke


Najbolje grickalice na putovanju uključuju proteine koji će vas zasititi, kao i malu količinu zdrave masti i malo složenih ugljikohidrata kako bi se zasitili i bili energični. Mozzarella i jabuke su kombinacija koja vam nudi sve od navednog.


Mrkva ili grožđe


Dosada nas najviše tjera na žvakanje, više kao način da prođe vrijeme nego stvarna potreba za jelom. Obje ove opcije omogućuju da nešto žvačete i to bez grižnje savjesti, ili bilo kakvog pribora za jelo. Bonus: zvuk grickanja i žvakanja mrkve će vam vjerovatno pomoći da ostanete budni. 


Kokice


Samo nemojte odabrati prethodno spremljenu, mikrovalnu vrstu koja je obložena kemikalijama. Napravite ih sami prije polaska, jer su takve kokice dobar izbor vlakana, antioksidanata i složenih ugljikohidrrata koji osiguravaju energiju.



Grčki jogurt


Grčki jogurt je prepun proteina, te će vas veoma lako zadovoljiti. Dodajte orašaste plodove ili voće za energiju, vlakna i zdrave hranjive tvari.


Tvrdo kuhana jaja


Lako ih je nositi i jesti za volanom, te su puna proteina koji će vas zasititi. Kombinirajte ih sa složenim ugljikohidratima i hranjivim tvarima, poput tijesta od cjelovitog pšeničnog zrna, i osjećat ćete punim i energičnim satima.


Maslac od kikirikija


Neke kompanije sada nude go-to pakete maslaca od kikirikija, što čini njegovo nanošenje na povrće ili pšenični tost lakšim tijekom putovanja. Možete napraviti klasični PB&J sendvič, samo pazite koliko džema mažete. Voćni namazi ne nude mnogo više od šećera. Željet ćete više maslaca od kikirikija, koji je zdrav izvor bjelančevina i masti kako biste ostali siti.


Sjemenke suncokreta


Većina sjemena je dobar izvor zdravih masti. I sjemenke suncokreta također sadrže hranjive tvari koje pomažu zdravlju srca, poput magnezija.



Zobena kaša


Puna vlakana i složenih ugljikohidrata, zobena kaša će vas zadovoljiti i na dugim putovanjima. Noć prije putovanja napravite posudu zobenih pahuljica pomiješanih sa maslacem od kikirikija, začina i sušenog voća. Možete čak kupiti i već pripremljene zobene kaše ukoliko zaboravite sami napraviti.


Grickalice od slanutka


Ponekad vam treba nešto što izgleda kao grickalica. Napravljene od brašna slanutka, ove grickalice su savršene za bezglutensku dijetu.


Kiseli krastavci


Dijete s niskim udjelom uglikohidrata mogu komibirati nekoliko kiselih krastavaca sa suhim mesom. Protein će vas zasititi, a kiseli krstavci dopunjavaju okus sa veoma malo kalorija.


Krekeri od cjelovitog zrna


Krekeri od cjelovitog zrna su najbolja grickalica za putovanja. Možete ih koristiti kao bazu s sirom, mesom ili lukom.


Tuna


Prošli su dani kada vam je trebao otvarač za konzerve kako iste jeli tunu. Sada, ova hrana punjena bjelančevinama dostupna je u raznim oblicima, što je čini savršenom za putovanja. Također su vam dostupne i razne salate s kukurzom, paprikama i lukom, tako da imate mnoštvo opcija ako ne želite samu tunu.


Proteinski šejkovi


Danas su gotova proteinska pića dostupna u skoro svakom marketu. Ako niste ljubitelj gotovoih šejkova, uvijek možete prije polaska napraviti sami sa svojim omiljenim sastojcima.


Aromatizirana ili gazirana voda


Preskočite sok i odaberite vodu. Ako trebate nešto malo 'uzbudljivije' od vode, tu je i aromatizirana voda, kao i gazirana. 


Orašasti plodovi


Prepuni zdravih masti, vlakna i proteina, orašasti plodovi savršeni su za putovanja. Mnogi dolazi lagano začinjeni, iako su i bez začina savršeni. Kupite svoje omiljenje i napravite mix, ili jednostavno pronađite neki od već gotovih mixeva u marketima.



Sretan put!